MİMLENMİŞİM =)

 Kitap Ayracı beni mimlemiş. Bu hafta içi yoğun olduğum için daha yeni fırsat bulabiliyorum. Yalnız sorular çok zor :)


  - Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık bir yıllık bir ömrünüzün kaldığını öğrendiniz.Kalan bir yılda ne yapardınız ?

 Büyük bir depresyon yaşardım. Önceleri önemsemediğim şeyler birden gözüme çok önemli görünürdü. Acılı olduğum dünyadan kopmak için kitaplara sarılırdım. Tahminen o bir yılı bitiremeden yoğun stres nedeniyle kalp krizinden ölürdüm.


 -Fobileriniz, takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

 Tam adamına geldiniz! Öncelikle bu dünyadaki en büyük korkum hamam böcekleri.  Zararları dokunmayacaklarını biliyorum yine de adlarını duymam bile korkutuyor.
 En büyük takıntım ise bir yere yarım saatliğine bile gidecek olsam o anda ihtiyacım olabilecek her şeyin yanımda olması. O yüzden asla küçük bir çantam olamadı. 

 -Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?

 Çok mutlu olurdum ! Küçükken bunun hayalini kurardım çoğu zaman. Tabi o zaman tüm dondurmaların benim olduğunu düşünürdüm :) Zaten yalnızlığı seven bir insanım. Benim için hiç problem olmazdı.

 - Dünyayı dolaşmak isteseydiniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

 Rusya! Her zaman merak etmişimdir. Aşırı soğuk olması da ilgimi çekiyor. Sıcaktan nefret ediyorum çünkü. 

- İtiraf edin prens/prenses dönüşür diye kaç kurbağayı öptünüz ?

Sıfır.

-En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay ?

 Bebeği olan bir kadına otobüsten inmesine yardım edeyim derken otobüsün dışına uçmuştum. Sonrasında beni bir gülme tuttu. Rezaletti.

- Asla yanından ayırmadığınız 3 şey?

Kitap, defter ve kalem.

- En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak gezegeninize götüreceğini öğrendiniz. Ne yapardınız ?

 Bu soruyu bir gün önce cevaplasaydım eminim başka bir cevap verirdim. Çünkü bugün birçok ünlü makyaj markasının hayvanlar üzerinde yaptığı deneylerin resimlerini gördüm ve tam anlamıyla sarsıldım. O yüzden arkadaşım "denek" dediği an arkama bakmadan kaçardım.

- İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bunu kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir ?

 Sevmediğim insanlara musallat olurdum :)

Bu mimi cevaplamak isteyen herkesi mimliyorum :)

Hiç yorum yok: