KİTAP ALIŞVERİŞİ #5


 Uzun zamandır kitap alışverişi yapmaya fırsat bulamıyordum. Bayram bahanesiyle yaptığım ilk iş kendimi D&R'a atmak oldu. Bir ben hariç herkes Can Yayınları'nın yaz kampanyasından yararlandı. Bende ziyaretimi fırsat bilerek bir tane kitabı sepete attım. Aslında kitabı seçerken çok zorlandım. Sonunda alışveriş yapan bir kadının Diana adlı kitabı aldığını gördüm. Bende o kadına uyarak hemen kitabı aldım. Kitap seçerken genellikle böyle tuhaf yollara başvururum. Çok eğlenceli oluyor.

 İkinci kitabı ise hiç almayı düşünmüyordum. Sadece arka kapak yazısını okuyordum. O sırada bir bayan yanıma gelip kitabı okuduğunu ve çok beğendiğini söyledi. Bende böylece iki yeni kitaba sahip oldum.

Bu arada fotoğrafın kalitesinin düşüklüğünden dolayı özür dilerim. Çok zor şartlarda çekim yapıyordum. İşte bunun "minik" kanıtı :)



Siz en son hangi kitapları aldınız ? Hangi kitapları okuyorsunuz ? Herkese iyi bayramlar :)

Hiç yorum yok: