ZİNCİRLENMİŞ NARKİSSOS



 Anita Blake serisinin kitaplarını peş peşe okumuyorum ama bu kitaptan önce uzun bir ara vermiştim. 834 sayfa olması bu arayı bolca telafi etti. 


 Bu kitap seri için dönüm noktasıydı. Artık seride büyük değişiklikler oldu. Önceden Anita sadece Jean-Claude ve Richard ile uğraşmak zorunda kalıyordu. Ama bu kitapta Anita'nın sevgililerinin sayısı arttı. Önceden okuyucuların Richard karakterinden neden nefret ettiğini anlamıyorum.Artık anlayabiliyorum. Çünkü bende Richard'dan nefret ediyorum. Sanki Richard karakteri Anita ve hayranları sinir etmek için yaratılmış. Özet olarak her Anita kitabı gibi harikaydı.


Arka Kapak: Ben, Anita Blake, Canavar öldürüyorum.Gerçi gecenin bir vakti eve döndüğümde düşünmek istediğim son şey işim ama Zincirlenmiş Narkissos Kulübünde bir leoparadam kaçırıldığı için düşünmek zorundayım. Dışarıda, istedikleri zaman şekil değiştirebilen suçlular ve doğaüstü yaratıkların mücadeleleriyle dolu, karanlık bir dünya var. Şehrin Vampir Efendisi Jean-Claude'u altı aydır görmediysem de şu anda -bedeli ne olursa olsun- yardımına ihtiyacım var. Biri kurtadamaları hedef aldı. İkimiz birlikte onları kurtarmak zorundayız.

Hiç yorum yok: