CAZİBE


 "Boş zaman geçirmek için başka neler yaptığım ve güvendiğim az sayıdaki kişiler hakkında bir şey bilmek isteyebilirsiniz. Burada bu tür şeylerden bahsetmek istemiyorum. Güneş yükseldiğinde ve sıcaklık yayılmaya başladığında nerede uyuduğumu ya da gerçek adımı açıklamaya da niyetim yok. Sırlarım bana ait; tıpkı hain, karanlık yüreğime konan ödül gibi. Bu satırlar, sadece sizi bazen yanınızda yürüyen diğer varlıklarla ilgili uyarmak için yazıldı. Hayal bile edemeyeceğiniz ya da yorumlayamayacağınız  varlıklar. Yabancılara karşı dikkatli olun. "

 Savannah'ın Gölgeleri Serisi'nin ilk kitabını yaklaşık bir sene önce zaten okumuştum. Sonrasında araya sevdiğim serilerin kitabını sıkıştırınca bu Bu seri kitaplığımda unutuldu gitti. Yaklaşık bir hafta önce kitabı tekrar elime aldım. İlk seferde okurken biraz sıkılmıştım.  Şimdi ise ben bu seriyi neden öncesinde okumadım diye düşünüyorum.Okuduğum en kaliteli fantastik kitaplardan birisi.

  Seri iki ana karakterin gözünden anlatılıyor. Vampir William ve onun vampir oğlu Jack. William yüzyıllardır Savannah'ta yaşıyor. Herşey harika giderken bir gün William 'ın vampir babası ve en büyük düşmanı Reedrek Savannah'a geliyor. Konusundan fazla bahsedip fazla bilgi vermek istemiyorum. Kesinlikle fantastik severlerin alıp okumasını düşündüğüm bir seri .İlk başlarda sıkıcı gelebilir ama pes edip kitabı bir köşeye bırakırsanız harika bir macerayı kaçırırsınız.

Hiç yorum yok: