Okumak istiyorum #4

 1.The Selection

 Yakında DEX'in çıkaracağı The Selection'ı duymayan kalmamıştır. Kapağı harika. DEX'in orijinal kapakla çıkaracak olmasına çok sevindim.Birde ciltli olursa tadından yenilmez =)



2.Ölüm Şarkısı


 Aslında gerilim okumak gibi bir niyetim yoktu ama Arkadya Yayınlarının facebook sayfasında kitabın tanıtım videosunu izledim ve ben bu kitabı okumalıyım dedim. Arkadya Yayınlarının facebook sayfasına girerek tanıtım videosunu izlemenizi tavsiye ederim :) 


3.Asi Periler

Kitap Telvesinin Alışveriş videosunda Asi Periler'i gördüm. Kapağı harika olduğu için alacağım. Hakkında hiçbir şey okumayacağım. Konusu sürpriz olsun istiyorum =)


4.Şeytani Düşler

 Son birkaç kitapta büyük değişim olduğu için seriye ara vermiştim. Şimdi ise kaldığım yerden devam edeceğim. İlk alışverişimde Şeytani Düşler'de alınacak. 



Hiç yorum yok: