Kağıt Kız - Guillame Musso


 Beni şok eden bir kitap oldu. Güzel olduğunu duymuştum ama bu kadar güzel bir kitap beklemiyordum. Özellikle o son yok mu! Okuduğuma inanamadım resmen.

 Yazarımız kitabında bir yazarı anlatmış. Bu beni çok heyecanlandırdı. Çünkü yazarların kitaplarını okusam da onların hayatları hakkında pek bir şey bilmiyorum ve hayali bir yazar da olsa bir yazarı tanıyacak olmak beni heyecanlandırdı.

 Birde bu kitaba başlarken ciddi korkularım vardı. Çünkü daha önce Fransız bir yazarın kitabını okumuştum ve anlatımını beğenmemiştim ve bu kitapta da böyle olur diye korkuyordum. Biliyorum ön yargılıyım ama böyle düşünmeden de yapamadım. Tabii tüm bu düşüncelerim oldukça gereksiz çıktı :)

 Birde kitabı okurken neden sağ üst köşede Aşk/Macera yazmışlar da fantastik yazmamışlar diye düşünüyordum. Kitabı bitirdikten sonra bu düşünceme bayağı güldüm. 

 Yazarın diğer kitaplarını da merak ediyorum. Eğer diğer kitapları da bu kitap gibiyse tadından yenilmez!

 Okuduğunuz kitapların sizi şaşırtmasını istiyorsanız bu kitabı kaçırmamalısınız.

 PUANIM:


Hiç yorum yok: