Gece Yolu - Kristin Hannah



 Bu kitap Kristin Hannah'ın diğer kitapları gibi beni ağlatmasa da çok sarsan bir kitap oldu. sinirlendim, üzüldüm, duygu seline boğuldum. Gece Yolunu okurken bu yazarsa diğerleri ne demekten de kendimi alamadım. Kristin Hannah yazdığı her kelimeyi okuyucuya hissettirmeyi başarıyor.

 Kitap ağırlıklı olarak birbirinden oldukça farklı hayatların bir araya gelmesiyle olan olayları ve annelik duygusunu işliyor. Aşırı korumacı anneliğin üzerinde çok güzel durulmuş. Kitabı okudukça annelerimizin bize abartı gelen davranışlarının altında ne gibi duygular yattığını öğrenebiliyoruz.

 Gece Yolunda kötü diyebileceğim veya nefret edebileceğim bir karakter yoktu. Bazen sinirlensem de karakterlerin davranışlarını anlayabiliyor ve onlara hak veriyordum.

 Kristin Hannah'ın kitaplarını okumaya başlamayanlar çok şey  kaybediyorlar. Yazar hangi konuyu ele alırsa alsın ustalıkla işleyerek konunun hakkını vermeyi başarıyor ve biz okuyuculara mükemmel bir okuma keyfi sunuyor.

PUANIM:

Kitabı Okurken Dinlediğim Müzik:






Hiç yorum yok: