Boğulan Kız - Caitlin R. Kiernan


"Bu kitap şahsıma münhasırdır,
Yani umduğunuz kitap olmayabilir.
CRK"

 Yazarın kitabın başında uyardığı gibi beklediğiniz gibi bir kitap olmayabilir. Yani en azından benim için öyle oldu. Arka kapak yazılarını okumadığım için kapağına bakarak herhalde bir genç yetişkin romanıdır diye düşünmüştüm ama değil. Daha karanlık ve bol bol psikolojik ögelerin olduğu bir kitap. Haliyle bu güzel kapağa bayılsam da biraz daha karanlık bir kitap içeriğini daha iyi yansıtırdı diye düşünüyorum. Sadece kapağa bakıp benim gibi hareketli bir kitap beklentisi içerisine girmeyin.

  Ayrıca alışık olduğumuz hemen okunup bitecek kitaplardan bekliyorsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Çünkü bu kitap kesinlikle sindire sindire okunmalı.

Boğulan Kızı ilgi çekici kılan en önemli şey kahramanımızın şizofren olması. Yani kahramanımızın dedikleri gerçek mi yoksa değil mi bir türlü anlayamıyorsunuz ve bir süre sonra okuduğunuz her şeyden şüphe duymaya başlıyorsunuz :)

 Kitap çok ilgi çekici bir şekilde başlıyor ve güzel bir sonla bitiriyor ama gelişme için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Gelişme bölümünde ciddi bir tıkanıklık olduğunu düşünüyorum. Hatta bir ara konuyu cidden unuttum. " Kitapta neler oluyor?" diye düşünmeye başladım. Sonunda her şey açığa kavuştu tabi.

 Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Tamam, gelişme bölümü iyi olmasa bile yazar gerçekten güzel bir son yazmış. 

PUANIM:



Hiç yorum yok: